Fyzioterapie

Záruka vaší spokojenosti
Přečíst více

Fyzikální terapie

Fyzikální terapie je důležitá součást rehabilitace. Na našem pracovišti používáme přístroje od BTL a Madisson.

Na našem pracovišti využíváme:

Ošetření terapeutickým ultrazvukem využívá mechanické vlnění, kterým lze ovlivňovat vrstvy tkáně do různé hloubky v závislosti na frekvenci vlnění. Má analgetický, svalově relaxační a spasmolytický účinek. Ošetření je subjektivně nevnímatelné. V indikacích, u kterých je to žádoucí, využíváme subaquální ozvučení (ošetření ve vodní lázni).

Magnetoterapie se v současné době řadí k nejúčinnějším bezkontaktním fyzikálním léčebným metodám. Magnetoterapie působí v širokém spektru, urychluje obnovu buněk, regeneruje svalové tkáně, pomáhá od bolesti kloubů a svalstva atd. Magnetoterapie má protizánětlivý, antirevmatický a antiedematózní účinky.

Indikace: stavy po úrazech, zánětech, podpůrná terapie v léčbě otoků, revmatických onemocnění, vhodné při migrénách, bolestech kloubů a svalů, …

Elektroléčba je cílená a přesně dávkovaná terapie. Elektroléčba zlepšuje prokrvení tkání, uvolňuje svalové napětí nebo svaly naopak posiluje. Má výborný efekt na zánětlivá i degenerativní onemocnění i pooperační a poúrazové stavy. Elektroterapie je vhodným doplňkem k dalším fyzioterapeutickým procedurám. Užíváme nízkofrekvenčních a středofrekvenčních proudů zejména DD, TENS, Trabert, klasickou interferenci, izoplanární a dipólové vektorové pole a jiné.

Terapie, při které propojujeme elektroterapii a mechanoterapii. Jedná se o nejefektivnější metodu na ošetření svalových spazmů a spoušťových bodů ve svalech – tzv. trigger pointů.